Saturday 18 April 2015

MAKAN ~ KFC

SET KFC SUPER JIMAT BOX



Assalamualaikum wbt,
Entry harini tentang set KFC- Super Jimat Box

ahahh, takde topik lain ke
perut dah krut krut nak sangat dah ni

Untuk makluman awak2, bulan April ni dah 2 kali saya makan set tersebut
1st makan sorang2
2nd time belanja mak sekali (esok hari nya)
Well perut saya bila mengidam sesuatu, memang akan berlarutan sehingga muak
(semalam set spagetti mushroom KFC...ngeh~ngeh~ngeh)

Balik pada KFC super Jimat Box ni
Ada fries,seketul ayam,Lil' Zinger burger dan air Pepsi
Apa yang buat saya suka set ni sebab macam2 ada walaupun burger kecil dan tidak memuaskan nafsu makan tapi puas hati 
Crispier Fries nya memang sedap
(KFC Tesco Manjung)
Laju je saya telan satu persatu
Lepas tu turn burger lak
Lastly ayam goreng sambil hirup air
Harga ok wat RM9.45 nett...inlcude GST
Kata include GST
Tapi tengok harga dulu RM8.95..tak tahu la maksudnya itu
Saya ingat harga dulu dan sekarang tak berubah

Sebelum pelaksanaan GST, pernah fikir
mungkin setahun 3 kali makan KFC..dah mahal agaknya
Tapi..bulan ni dah 3 kali saya makan..ngeh~ngeh~ngeh
Harga pun berpatutan
Cumanya ayam dia je rasa tak puas
1st time beli rasa mungkin dorang salah letak ayam sebab minta Spicy punya
2nd time makan rasa yang sama
Adakah spicy KFC sini tak la Spicy sangat

Beza dulu makan KFC kat KL..memang sedap giler
Memang menjilat jari (biasa kat rumah)

Ok la..lepas ni beli satu set family je untuk saya,mak dan adik
hahaha
Family la sangat
Apa yang penting...saya suka makan ayam goreng
Untuk yang nak merasa KFC bulanan, set ni memang sesuai untuk anda yang berjimat dan bajet.

Salam:)





No comments:

Post a Comment