Friday 27 March 2015

BISNES KERETA

Bisnes Kereta
Proton & Perodua
Anjakan Paradigma

Assalamualaikum,
selamat tengahari
12:59 PM

Hari ini macam nak bagi tahu sedunia
saya buat bisnes kereta secara online
bagi memudahkan dan mempercepatkan proses
serahkan sahaja dokumen anda pada kami
paling cepat result dalam seminggu sahaja
tiada cas tersembunyi
full loan 100%..skim graduan
free penghantaran kepada pelanggan
Kereta 1st hand
Proton dan Perodua

Ada yang bertanya
kenapa secara online
ada orang beli ke?
boleh percaya ke?

kenapa tidak boleh?
di zaman yang teknologinya canggih
tahap penggunaan internet yang laju
tahap pemasaran kena seiring dengan zaman globalisasi
ini dinamakan Anjakan Paradigma
segala konsep pemasaran kita boleh gunakan

kenapa Online Marketing?
Sebabnya lah kan
Sesetengah pembeli tiada masa nak pergi cawangan kereta
Ada yang malu nak bertanya
Ada yang ingin sekadar bertanya dari segi kelayakkan
Saya sedia membantu..hihi..peace**
Senang, mudah dan ringkas
Semudah ABC….

Dari situ saya tahu minat saya ke arah mana
mungkin lepas ni nak ceburi kereta 2nd hand dan kereta import pula
sebab kereta ni banyak permintaan dari segala jenis, model serta pilihan
jadi scope saya tidak tertumpu pada 1 sahaja
jika ada peluang lain saya akan terjah lagi

Mari usha sikit
Saya belanja beberapa keping gambar yekk..

Happy Selling:)

WHATSAPP 0188728244 TERUIH

PROTON IRIZ

MYVI NEW FACELIFT 2015

PERODUA AXIA




No comments:

Post a Comment